Bangga jadi student Kolej RISDA...

first of all,,
muna pelik ke muna tak ingat tu muna tak pasti...sebab butang navigation tu macam lain...
muna rasa muna dah tukar kot...
maklumlah...dah lama tak bukak blog... :3

ini lah isi utama... !!
muna dah balik Melaka semula...
sambung perjuangan... ^^
yang bestnya, semester ni muna akan masuk studio landskap...
kedua best, kolej muna masuk tv1 semalam...
ketiga best, senior2 muna ditemuramah oleh pemberita dari suratkhabar Utusan Malaysia... :D

muna rasa,perubahan kolej muna kini bertambah mantap..
kolej yang mengamalkan konsep pertanian selain daripada UPM...
Alhamdulillah...

InShaAllah,tahun depan kolej muna diiktiraf sebagai Kolej Universiti...
kalau nak tau lebih lanjut,pergi youtube... taip "REALITI KOLEJ RISDA"..
kat situ, semua tentang kolej ni adalah benar... muna suka.. :)

berkat pensyarah dan pelajar demi menaikkan nama Kolej RISDA Melaka, akhirnya kolej ini dikenali...
terima kasih semua alumni/ mantan kolej ini... terima kasih....


You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.