Special day or.....

hari ni 1/3/2013...
esok 2/3/2013...
lusa .......
3 Mac 2013...

Our 3rd anniversary...

tapi muna terpaksa pergi Hospital Kuala Lumpur untuk melawat Umi ( mak Wan Nasuha)..
Umi sakit... Dah seminggu kot... :(
muna balik minggu ni sebenarnya ada 2 tujuan je...
1. nak uruskan PTPTN... tiba-tiba pihak pengurusan nak pakai sijil SPM... dah lah tak amik lagi...
2. nak siapkan assignment pengurusan semaian dan pembiakan tumbuhan...

tapi, lepas dengar Umi sakit, muna pun rancang nak melawat umi...
jadi 3 tujuan..
maksudnya tahun ni memang muna bermain dengan nombor 3... sebabnya...

3 Mac 2013...
Our 3rd anniversary...

at the same time...

complete my PTPTN..
done my assignment..
and....
visit my future mother-in-law...

jadi di sini muna selitkan....
doakan untuk Umi...
Rozita binti Abdullah.... :')
sama-sama kita doakan agar Umi cepat sembuh dan menjalani kehidupan seperti biasa....
mungkin muna tak dapat balas jasa korang, tapi Allah akan balas... InShaa Allah... amin...



You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.