Semua sudah dirancang!

Bismillah...
Assalamualaikum....


Raya pertama semalam meriah la juga...:) cuma letih untuk hari sebelumnya..
Muna nak cerita tentang kejadian semalam... hehe... seronok nak cerita...

Mr. Handsome mesej muna petang semalam.. dia kata keluarganya dah rancang perkahwinan kami akan datang.. Lepas majlis pernikahan dan persandingan di tempat muna, kami akan ke Kelantan untuk majlis belah sana.. Yang bestnya, impian muna akan terlaksana...

Keluarga mereka dah carikan sebuah hotel untuk penginapan keluarga muna ke sana di tepi pantai! Ha.. pantai tau.. muna impikan sebuah persandingan di tepi pantai, dan akan terlaksana impian muna.. Keluarga belah arwah baba Mr.Handsome pun sudi sponsor perkahwinan kami.. :)

Muna tak tahu nak cakap macam mana lagi.. Sebab ini pertama kali muna dengar nak sponsor perkahwinan kami.. Muna bukanlah orang kaya, cuma sederhana sahaja.. Cukup makan keluarga, belanja sikit-sikit.. Itu pun ada orang cemburu.. Apa yang dicemburukan pun, muna tak pasti..

Seronok sebenarnya bila bincang pasal perkahwinan.. Al-maklumlah, dah lama bersama. Lagi pula takut jadi sesuatu yang buruk, kan naya..

Muna dah cerita hal ni dekat mama, maklumlah.. Mama kata tunggu habis belajar dan kerja setahun dua.. Mr. Handsome pun ikut cakap mama tau.. Dia sabar je..hehehe....

Okay, itu je nak cerita..doakan kami cepat bina masjid ye.. :) bukan menggatal, takut berlaku benda tak elok...


You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.