Hormat si Bikers

Bismillah...
Assalamualaikum....


Terbaca status sorang ni kat facebook, dia pandang wanita naik motor besar macam bohsia.. Hello! Excuse me.. Awak dah menghina mereka bikers tau tak??

Awak tu cemburu sangat ke sampai kata diorang naik motor macam tu bohsia?? Yelah, lain lah kalau yang awak nampak semua tu bohsia, tapi itu 1/4 sahaja.. Bukan semua macam tu.. Tolonglah.. Hormati mereka si bikers sebagai wanita terhebat..

Apa kelebihan yang awak ada bila kutuk si bikers wanita sebagai bohsia?? Pantang betul lah.. Mulut tu jaga sikit, yang si bikers ni lagi tua dari kau! Diorang minat motor besar ni bukan sebab nak dipandang, tapi kerana MINAT!!

Kawan2 facebook muna kebanyakkannya bikers, sampai muna bangga dengan diorang sebab diorang selalu buat konvoi untuk kebajikan.. Bukan suka-suka.. Do respect them as your adult, not like a shit..

Huh... sakit hati sangat2.. Yelah, walaupun tak minat tapi jangan hina. Hormat mereka. 3 kali muna mention ni.. Hormat mereka.. Jangan kutuk si bikers ni sebagai masalah, pelesit, perosak.. Si bikers baca pun sentap.. Mereka bukan pelesit.. Tapi mereka manusia biasa!!

Aigoo... Luahkan perasaan pula.. hihi


You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.