MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak

Bismillah...
Assalamualaikum....





Giveaway Saya Sayang Malaysia





Jom Sertai Saya Memeriahkan Lagi Giveaway ini..

Hanya 4 Step untuk Sertai Giveaway Saya Sayang Malaysia




1. Tajuk "Giveaway Saya Sayang Malaysia – JiwarOsak"

2. Copy and Paste Code entry giveaway

3. Follow dan Like fanpage Sponser

AbgferOz | Izzat Nazmi | Ieta Mat Sa’ad | Dunia Niaga Ieta | Delima Zamrud | Mohd Ridzwan | Sheila Salim | Nizam Ijam | Amirul Syahnaz | Rosila Wati | Nrl Ndh | Cik Gksb | Miszz Nadea | Aqilah Azmy | Syiera Shiera | Lienda Ramly | Diera Tekikushika | Nurmujahidah Ismail | Edizz PreTouch | Dayang Deno | Hadi Ismail | Tengkubutang Miaw | KyLe Kesha


4.Lengkapkan Ayat – Saya Sayang Malaysia kerana....

Malaysia mencapai kemerdekaan selepas dijajah pihak luar dengan kerjasama antara pemimpin demi mendapatkan hak kemerdekaan. Malaysia merupakan salah sebuah negara yang aman dan meningkat maju. Malaysia juga merupakan salah satu negara yang memiliki dan memenangi anugerah negara pelancongan terbaik. Keindahan sesetengah negeri dan pusat pelancongan masih menjadi tarikan pelancong luar negara.  

Malaysia hampir mendapat penduduk yang optimum memandangkan kos sara yang tinggi, keperluan hidup tinggi, memulihara alam sekitar dan sebagainya. Walaupun Malaysia terdiri dari pelbagai kaum, kehidupan masih bersatu padu untuk memajukan negara disamping mengekalkan keamanan negara. 

Walaupun negara diancam pihak musuh, rakyat Malaysia berusaha untuk bersatu padu mempertahankan benteng negara. Kesejahteraan, kepelbagaian adat juga menjadi tunggak utama Malaysia sebagai sebuah negara yang berbilang. 

Walaupun begitu, kebimbangan rakyat Malaysia dalam membantu negara-negara jiran yang dilanda musibah juga merupakan salah satu sikap terpuji dan semangat bekerjasama untuk memberi bantuan kepada mereka.
Tuntasnya, rakyat Malaysia masih bertuah dilahirkan di sini kerana masih mampu tidur dengan nyenyak, hidup dengan selesa, makan dengan kenyang, mandi dengan tenang jika dibandingkan dengan negara bergolak yang bermandi hujan peluru.

Sila Layari Website Penganjur untuk menyertai giveaway ini..

Comments

Popular Posts