MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Stop for a moment.. future...

Bismillah...
Assalamualaikum....

This is a sticky entry for a long term...

Minggu hadapan bermula sudah sesi study week.. Kemudian, final exam akan bermula.. Apa yang ingin muna nyatakan di sini untuk memaklumkan kepada pembaca/anonymous/kaki blogwalking blog muna, muna akan berhenti blogging sekejap untuk fokus pada semester ini dan akan datang.. Dunia blog akan dikurangkan aktivitinya memandangkan semester akan datang memerlukan lebih banyak fokus..

Jadi, muna terpaksa mengabaikan mereka yang tag muna, ajak muna join GA/segmen dll atau mungkin sponsor GA/segmen mereka.. Muna minta maaf banyak2... Sedih ni nak tolak semua.. But, for my brighter future, baik muna fokus dari sekarang..

Mungkin muna ada sedikit masa untuk diluangkan di blog ini.. Jangan risau, muna akan datang kembali dengan idea2 terbaru.. Mungkin perkongsian cerpen, atau novel.. ;) InSyaa Allah...

*entry ini akan dibuang selepas muna ada banyak masa nak diluangkan, mungkin cuti semester atau selepas habis belajar.. ;)

Comments

all the best muna and study smart yer...

Popular Posts