MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Buatkan Saya Cerpen by Wada

Bismillah...
Assalamualaikum....



klik banner untuk join :)

watak – watak :
1 – Azwan Faizul bin Rahman,23 (Azwan)
2 – Syakira Alyah binti Syakirin,21 (Alyah)
3 – Izwan Farouk bin Ahmed,23 (Farouk)
4 – Nabila Shaheera binti Alif Khan,22 (Bella)

sinopsis cerita :

Farouk dan Azwan merupakan adik beradik kembar, namun mereka mempunyai sikap yang serupa. Farouk merupakan abang kepada Azwan dan bertanggungjawab menjaga 3 lagi adik beradiknya selepas kedua ibubapa mereka meninggal ketika kemalangan jalan raya beberapa tahun dahulu. Farouk seorang yang bertanggungjawab dan Azwan sangat menghormati beliau.
Pada usia ini, mereka telah berjaya membangunkan semula syarikat milik tunggal bapa mereka. Walaupun masih muda, mereka terdedah pada dunia perniagaan sejak kecil lagi. Sehinggalah satu hari mereka bertemu 2 orang gadis cantik dan sopan, Alyah dan Bella.

"Alyah, walaupun saya dahulu suka cari kesalahan awak, namun itu sebagai tanda ujian saya pada awak. Saya cintakan awak, Alyah." Azwan.

"Farouk, maafkan saya kerana kecewa kan awak dalam dunia percintaan." Alyah.

"Kenapa mereka sayangkan Alyah dari aku? Apa kurangnya aku?" Bella.

"Sudikah awak menjadi suri hatiku?" Farouk.

Apakah yang terjadi antara Farouk dan Alyah? Mengapa Bella sedih? Siapakah yang dapat memiliki takhta di hati Alyah? Apakah kesudahan cerita ini?

Comments

wada :) said…
thanks for joining :)
semoga berjaya :)

Popular Posts