MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Few words for few questions? Are you ready?

Bismillah...
Assalamualaikum....


  1. What would you describe about my blog? ( Apa yang boleh anda nyatakan tentang blog saya? )
  2. If I want to change my blog design into more simple design, what will you say? ( Jika saya ingin menukar rekabentuk blog saya kepada yang lebih simple, apa pendapat anda? )
  3. What bring you into this blog? ( Apa yang mendorong anda di blog saya? )
  4. Did you read/come to my blog often or I have interesting story? ( Adakah anda membaca/singgah blog saya dengan kerap atau saya mempunyai cerita menarik? )
  5. What do you want to say about my blog? Totally, on every single corner in my blog? ( Apa yang ingin anda katakan tentang blog saya? Keseluruhan, di setiap sudut blog saya? )
Kepada mereka yang sudi menjawab kelima-lima soalan saya, saya akan bloglistkan blog/follow atau apa sahaja yang berkaitan. Kajiselidik ini akan diadakan pada bila-bila masa.

p/s : jom join segmen simple ni..:) >> The day before the time << esok tamat... please join... :'(

Comments

Popular Posts