MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Khidmat Nasihat..

Bismillah...
Assalamualaikum....


google
google

Seperti anda sedia maklum, saya pelajar jurusan landskap. Bukan merekabentuk sesebuah landskap, tapi more like architect.. Build the landscape from paper, and make it come true..

Walaupun masih baru dalam dunia landskap, saya telah didedahkan beberapa perkara penting mengenai landskap ini sendiri. Tujuan entry saya kali ini adalah untuk mencuba menjawab persoalan anda tentang landskap. Segala tunjuk ajar, saya perlukan.

Sesetengah orang punya idea tersendiri untuk membina landskapnya, namun masih keliru dengan penggunaan pokok yang sesuai dan rumput atau mungkin tanaman yang sepatutnya ada dan tidak ada.. InShaa Allah, dengan ilmu masih dibawah paras laut (hihihi, kira newbie lagi), saya cuba jawab segala persoalan anda berkaitan landskap..

Kesilapan dalam menguruskan sesuatu tak lekang dari kehidupan manusia, begitu juga saya. Sambil saya cuba memberi nasihat atau pandangan, saya juga masih belajar. Ini adalah sebagai persediaan awal sebelum menjalankan praktikal tahun hadapan, InShaa Allah..

Namun, sedarkan kita bahawa melestarikan atau membuat landskap di sekitar kawasan rumah kita mampu memberi impak mendalam dalam diri kita dan orang luar.. :)

Nampaknya, mata makin kuyu ni.. Tak larat menaip, padahal awal lagi ni.. Anyway, khidmat ni belum tersedia lagi disebabkan kekangan waktu.. huhu.... akan saya usaha membahagikan waktu dengan sebaiknya, namun sekarang saya perlu fokus untuk pelajaran semester ini..

Berbaki cuti 1 hari setengah, saya susah nak online.. Whatsapp pun tak selalu buka, jadi saya rasa susah juga nak bukak.. Saya budak masih baru tentang dunia landskap, jadi saya amat-amat menghargai jasa baik tuan/puan/cik/encik/dato'/datin untuk menurunkan serba sedikit ilmu kepada saya... InShaa Allah, mungkin saya tak dapat balas jasa baik tuan/puan, namun biarlah Allah membalasnya dengan rezeki untuk anda..

Sampai sini saja.. Sekian, wassalam..

xoxo, Munauwaratul

Comments

Popular Posts