MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Riz Zahari : Dengarkan

Bismillah...
Assalamualaikum....


Masihkah kau ingat? Ececeh, lagu klasik gitu.. Kepada mereka yang anak jati Kelantan, bangga lah ye.. :) Beliau dari Kota Bharu, Kelantan. Saya akui, kebanyakan anak Kelantan memang berbakat.
Dari latarbelakang beliau, sudah cukup membuktikan bahawa Riz Zahari  seorang pemuda yang berbakat.
Anda semua ingat tak entry saya tahun lepas pada bulan 7 ada review tentang artis muda dan baru ni? Sekarang beliau sudah mempunyai beberapa buah lagu untuk di albumkan. Antara lagu terkenal pada tahun lalu,

Insan Biasa..



Pengagum Maya




Lagu Sepi




Ketiga-tiga lagu ini mempunyai mesej tersendiri disamping memberi impak mendalam dalam emosi kita. Walaupun beliau masih baru di dalam dunia muzik, namun bakat dan kelebihan yang dimilik memberi peluang kepadanya untuk menjadi artis.



Baru-baru ini, beliau telah mengeluarkan sebuah lagu, Dengarkan (sebelum kau tidur). Lagu ini mendapat komen positif dari pendengar-pendengar nya termasuklah saya.. Obviously, the way he sing always touch your heart so deep (betul ke inggeris ni?haha)

Bagi sesiapa ingin mendengarkan lagu Dengarkan (sebelum kau tidur), boleh lah ke official page beliau, Riz Zahari. Ikuti perjalanan dan update terbaru dari beliau.. Selamat mendengar.. :)

xoxo, Munauwaratul

Comments

Popular Posts