MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



A week to go before the 20's

Bismillah...
Assalamualaikum....


Confusion... Confusion...
Minggu ni dapat lah juga balik rumah dan blog ni mula bersepah dan tak terurus.. So, saya nak cerita sebagaimana tajuk yang tertera di atas.... :D

20-an ni usia di mana kita akan memasuki ke alam dewasa.. Sangat mendebarkan dan menakutkan.. Dunia dewasa ni sangat mencabar, nak2 saya ni naik bas sorang2 pun tak pandai.. Nak pergi keluar mana2 bersendiriran pun tak pandai..

Bukan sebab malas ye, tapi takut.. Banyak kes terjadi dan tiap kali memberanikan diri keluar bersendirian, terlintas pelbagai gambaran kes dan masalah dan mungkin nyawa.. Ye, sangat takut.. huaaaaaa... T_T

Mama dengan ayah selalu cakap bila nak pandai pergi sendiri dan alasan saya sama dari dulu tak berubah, takut, tak berani.. Since I'm the only daughter and girl in family dan kadang tu kasar sikit perangai, tapi manjanya lain macam... Saya pun keliru...hahaha...

Source : Google.com


Anyway, kebiasaannya blogger akan buat giveaway atau segmen sempena birthday mereka kan? Saya tak, setelah belajar ilmu dari En.Bodyguard tersayang tu, saya tak mampu lagi sediakan komitmen pada blog dan giveaway yang akan dianjurkan..

This week is my roommate birthday, Ain.. :) Happy 22nd birthday Ain, we'll bring the hello kitty into your lovely world okay... But next week was my birthday... Promote birhtday sendiri eh, hahaha..... no...

We need to share right the sweet moment with all my fellow, isn't? Well, sometimes I have to hide a little bit my secret life.. Kalau tak, semua tahu hal saya, takut ada stalker ke kan... :p (perasan nya lahaii....haha)

Okay, itu saja untuk hari ni... ada masa, saya update lagi.. tapi, internet dekat asrama saya tu serba kekurangan, jadi susah nak update... anyway, thanks who read my entry...

xoxo, Munauwaratul

Comments

Popular Posts