Soal selidik sekejap...

Bismillah...
Assalamualaikum....


U all, saya nak buat kaji selidik ni... diharapkan adalah 5 orang atau lebih menjawab soalan ni untuk projek akhir.. Last minit punya kerja ni... :( nak nangis dah ni...

So, saya harap ada yang jawab persoalan ni... Caranya senang sangat.... :) Jawab je soalan kat bawah ni...

Ini soalannya :

  1. Kalau anda nak beli burger, burger apa menjadi pilihan? (Lembu/ayam/benjo)
  2. Pernahkah anda mendengar daging burger kambing? (Pernah/tidak)
  3. Kalau diberi peluang merasai daging burger kambing, adakah anda ingin mencuba? (ya/tidak/macam pelik je/tak suka daging kambing)
  4. Sekiranya anda tidak menyukai daging kambing, nyatakan sebabnya.. (Kerana .............)

Saya harap sangat ada yang sudi jawab... Please..... terima kasih...



You may also like

2 comments:

  1. 1.benjo
    2.pernah
    3.ya

    soalan no 4 tak perlu jawab dah kan? hihi

    harap membantu :)

    ReplyDelete

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.