MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Soal selidik sekejap...

Bismillah...
Assalamualaikum....


U all, saya nak buat kaji selidik ni... diharapkan adalah 5 orang atau lebih menjawab soalan ni untuk projek akhir.. Last minit punya kerja ni... :( nak nangis dah ni...

So, saya harap ada yang jawab persoalan ni... Caranya senang sangat.... :) Jawab je soalan kat bawah ni...

Ini soalannya :

  1. Kalau anda nak beli burger, burger apa menjadi pilihan? (Lembu/ayam/benjo)
  2. Pernahkah anda mendengar daging burger kambing? (Pernah/tidak)
  3. Kalau diberi peluang merasai daging burger kambing, adakah anda ingin mencuba? (ya/tidak/macam pelik je/tak suka daging kambing)
  4. Sekiranya anda tidak menyukai daging kambing, nyatakan sebabnya.. (Kerana .............)

Saya harap sangat ada yang sudi jawab... Please..... terima kasih...

Comments

Tashira Sha said…
1.benjo
2.pernah
3.ya

soalan no 4 tak perlu jawab dah kan? hihi

harap membantu :)
Yeay ... terima kasih awak...hihi... :D

Popular Posts