MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Back to normal and .....

Bismillah...
Assalamualaikum....


It's been a great day for today because I get my favorite food, Nasi Kerabu... Haha... apo den mengarut ni.. Sebenarnya nak cerita, news feed blog dah kembali normal dan mata pun sejuk je mandang.. haha... seronok lah dapat blogwalking sebab lagi seminggu nak balik kolej dah... :(

Well, bulan 8 kena balik sini balik sebab kawan sekolah rendah dan makcik nak nikah.. wah... syokk lah depa kan.. huhu.. Anyway, before saya start melalut balik, saya terbaca blog akak AyueIdris tentang wajah baru Nuffnang dan sangat lah teruja...

Wahh!! Kalau yang dulu, loading lah juga nak click one by one. And with this new upgrade, laju pun laju... Seronoknyaaa.... ni cer tengok ni sat...


Haha... Malu je total views... That's why la entry saya sebelum ni, susah betul nak dapat CPUV disebabkan kurangnya visitor dan tak mesra SEO... Belum ada komitmen nak serius dalam dunia blog lagi.. :) Well, I want to ask you a favor... Will you click my Nuffnang ads and Hishop ads for my future use money, please? :) Just one click okay.. Thanks for those who click... Really appreciate that guys..

I'll see you guys on next entry.. Okay.. InSyaa Allah... :)

Comments

Aidah said…
done click =)
Muna said…
thanks... :D

Popular Posts