MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



2 more weeks of my holiday

Assalamualaikum...
Bismillah..

Apa khabar pembaca... ;)
Im not feeling well this week... Selalu sakit kepala.. Migrain kot.. Saya tak tahu migrain tu apa...:p

Tapi rasanya last update 2 hari lepas... So, nanti free saya update lagi... Agak sibuk dengan hal-hal kat rumah..

Ni kena minta tolong mama... Huhu... Sekarang saya berada di Shah Alam... Ada hantar pengantin... Yelah kot...

Huhu... Sedara belah ayah... Kiro-kiro semuanya jawa... Huhu... Like usual, they asked the same question every year... "Kapan mantunyo?"

Haha.. Ya... InShaa Allah andai dipermudahkan segalanya, tahun depan.. InShaa Allah.. Mudah-mudahan..Aamiin...

So.. Till we met again.. See you... :)


Comments

Popular Posts