Last semester for Diploma in Landscape Management

Assalamualaikum...
Bismillah...

Alhamdulillah... Malware is fixed... ^^
Syukur.... Semua jasa phone Acer Liquid Z150... Sayang phone ni ketat-ketat oo..

Ok... Anyway.. Hari ni dah masuk hari pendaftaran kolej saya... Now, bukan lagi kolej Risda ok... University College of Agroscience Malaysia (UCAM)... International sikit nama gitu...

Ini merupakan last semester saya!!! What?? Hahaha.... Alhamdulillah... Selepas bersusah payah selama 2 tahun lebih (tapi dah rasa macam 3 tahun belajar), akhirnya berjaya sampai ke semester akhir...

Leganya hati, Allah je yang tahu.. Sebab habis semester, praktikal dan kerja... Tapi nak selitkan sikit... Impian dari dulu bakal terlaksana... Dalam instagram saya ada letak caption tu...hehehe...

Alhamdulillah... Berkat kesabaran dan kegigihan kami, berjaya sehingga ke hari ini dan harap berkekalan selamanya...

Tapi tak pernah lupa jasa mama dan ayah selama saya 6 sem ni menghantar dan mengambil saya... Safe sikit kan balik dengan parents... So, thank you mama ayah... Muah muah banyak²...

Kawan-kawan yang banyak membantu saya dalam mengharungi hari-hari sepanjang belajar... Ya Allah, rasa terharu sangat dengan kawan-kawan dan keluarga yang banyak membantu saya...

Ok lah.. Nanti saya sambung membebel lagi... Jumpa lagi nanti...



You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.