MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Dilemma

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....

Sumber : Google
Okay, obviously sekarang saya tengah pening pasal tempat praktikal.. Saya bawa kawan saya praktikal sekali, okay.. Tempat pilihan pertama tak dapat, go on tempat kedua.. Tempat kedua lambat bagi feedback dan dihantar ke tempat ketiga.. Jadi sekarang saya ada 2 pilihan tempat untuk pergi.. Memang sentiasa ada masalah ke bila praktikal? Geram tau tak. 2 minggu lagi dah praktikal, takkan nak lengah-lengah lagi. Minggu depan last paper.. Aduiii!!! Serabut!!!

Comments

zuhaira nasrin said…
may Allah ease. lets spread dakwah by join my contest : http://eyranasrin.blogspot.com/2015/05/mini-contest-non-stop-muslim.html ^__^

Popular Posts