Terima kasih semua...

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....


Whoa!! Tamat sudah segala urusan pembelajaran dalam kampus, kini meneruskan pembelajaran di nurseri.. Well, it's quite tough to regain the spirit though. Maklumlah, after one and another problems came, rasa macam, Allah, downnya.. Bila teringat mama ayah hantar kita belajar, terus kentalkan hati. Yeah!! Hati kasi kuat..

Praktikal ni saya ambil tak jauh pun, berdekatan sahaja.. Asalkan dapat bekerja pada minat kita, ye dakk? Actually, selepas tamatnya first and last paper 19 Mei tempoh hari, saya mula pasang mood praktikal. Kena lah ambil semangat tu awal kan, sebab kita dah mula masuk alam bekerja..

Source : Google


Restu Ilmu

Ini taklah nak berapa sangat, tapi lebih kurang sebab nak minta halal semua terutama ilmu-ilmu dari tenaga pengajar saya.. Okay, habis paper, saya jumpa pensyarah yang mengajar spt Pn. Rofishah, Pn. Hafidzah, Pn. Aisyah tapi tak jumpa dengan pensyarah lain.. Mungkin mereka sibuk, almaklumlah, minggu final.

Saya sangat-sangat terhutang budi dan ilmu yang dicurahkan.. Kepada En. Mubarak, Ustazah Nadia, Miss Suraya, Miss Fazira, Pn. Akma, Pn. Zubaidah, En. Suhaimi, Pn. Aminah, En. Din, En. Shafiq, En. Amir, En. Amin, En. Adi, En. Murshid, Pn. Rofishah, Miss Aishah, Pn. Safi, En. Nas, Pn. Amalina, En. Jamil, Pn. Hafidzah, Miss Wan Aini, Pn. Hajar, Pn. Aisyah..

Tanpa mereka, pasti saya masih dibelenggu ilmu yang baru sebutir pasir di tepi pantai. Terima kasih buat semua tenaga pengajar saya yang tak jemu mengajar. Mungkin kenakalan, perilaku, perangai semua tu menjengkelkan. Saya minta maaf.. Halalkan semua ilmu dan akan saya gunakan selagi nyawa dikandung badan.

Sejujurnya saya terlalu sayangkan semua tenaga pengajar saya, sebab saya berjaya kekalkan kejayaan selama 6 sem ni. Hanya Allah mampu membalas jasa mereka.. Saya pasti sebak apabila teringatkan betapa nakal dan degilnya saya dalam menyiapkan kerja. Saya doakan kesemua tenaga pengajar saya diberkati Allah, dikurniakan cahaya Ilahi dari-Nya, dilimpahkan rezeki untuk mereka.. Aamiin, saya takkan pernah lupa jasa mereka. Not once! Sebab mereka adalah wira saya..

Source : Google


Rakan Seperjuangan

Buat rakan sekelas saya : Halieza, Syamimi, Kak Bedey, Kak Fiah, Yaya, Kak Tika, Pipah, Farah, Izni, Yeen, Syafiqah (Vee), Zubaidah, Bella, Kak Zati, Shaz, Balqis, Wani, Aminur, Anuwar, Syazwan, Arifuddin, Hisham, Acap, Erul, YB (Hafizudin), Wati, Kak Yana, Cheqq, Ecah..

Aku minta maaf ye kat korang, kalau kadang gurau terkasar, tak layan, marah. Almaklumlah, aku ni jenis bia dalam kelas, kena tumpukan perhatian. Biasalah bila kita bergaduh hal keci, sebab itu semua sebenarnya mengukuhkan lagi ikatan kita satu kelas.

Nak praktikal ni, jaga diri. Praktikkan apa yang pensyarah kita ajar, jangan sesekali lupakan ilmu dari mereka. Mereka marah kita, bersebab. Kita ni terlalu degil, pentingkan diri. Dan masa belajar kita dalam kelas, bukan disko untuk riuh. Okay, kawan-kawan. Belajar dari kesilapan.





You may also like

5 comments:

  1. alahmdulillah tahniah ^^ semoga berjaya kak :D

    ReplyDelete
  2. Wahhh so kira dah nak habis study lah ni? Lepas practical habis lah kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..habis praktikal, tunggu konvo je... ^^

      Delete
  3. Typo..huhuhuhu...bnyk miss db jd madam, miss muna bila lg? Hihihihi
    tq become my friend, tq utk tunjuk ajar slma ni, tq sudi kwn dgn akk, i happy coz u are my friend..
    Maafkn sgla slh silap spnjgn perkenalan kita...
    Muna is (Jang) deabak...
    jumpa lg nty ye...
    Terima kasih skli lg

    ReplyDelete

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.