MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Nak open or tunggu masa??

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....



Saya masih tertanya-tanya samada nak open order untuk doodle/vector ke tidak.. Since, now I'm quite busy as trainee.. Huaaa.... Skill pun dah kurang, tangan dah kaku, semua lah...
Tangan ni banyak melakukan kerja-kerja keras dan kasar... Takpe, pengalaman mengajar erti kesabaran masa hadapan..

Hihihi...
Kot lah nanti lepas habis praktikal saya ada beribu idea doodle ke nanti kan, InShaa Allah.. Cuma saya ni jenis slow dalam bisnes. Belajar landskap, tapi nak bisnes ni slow. Try and error bak kata ayah... :D

Ok, akan saya pertimbangkan. If majority say YES, and I'll try spend my time on netbook just for your order(s). And if so-so, ermmmm... Cuba jelah. Rezeki kena usaha dicari, bukannya mengharapkan rezeki jatuh tiba-tiba tanpa usaha..

Alright then, mata terkebil-kebil sambil ditiup angin kipas. Berat sungguh mata dah ni... Apa-apa pun, selamat BERPUASA pembaca... :) Isi Ramadhan dengan amalan..

Till we met again....


ig : @munauwaratul

Comments

Popular Posts