MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Sayang Nuffnang bertambah

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....


Selepas saya setting balik blog, terlupa hampir 2-3 minggu mungkin yang iklan dari Nuffnang tak letak. Hari tu terdetik nak buka Nuffnang, sekali nah!! Non-glitterati terus.. Haha! Ala, Nuffnang merajuk pula dengan saya.

Kelam kabut saya letak iklan tu tau, zap zap... 5 minit siap, dan biarkan. Hari ni (28/6) check Nuffnang bagi balik tittle Glitterati tuu.. Hihi, Im sorry Nuffnang, saya terlupa nak letak, jadi bila habis praktikal saya kena aktif semula dalam dunia blog. Cuma nak kena fokus buat apa pula..

Novel sekarang dalam progress, jadi bila siap totally, saya akan publish ikut bab lah yee.. Eh, bab saya sikit je. Sebab memudahkan pembaca. Ni pun tergendala buat cerpen, haha! Busy praktikal lah.. Sedih  blog terbiar macam tu jee.. Sabar ye 'Rest of Our Life', saya jaga awak nanti.. Muahh sikit blog nii.. hihihi....

Comments

ejulz said…
tahniah.. :)



Tahniah tersenarai.. Terima kasih sudi komen.. :) "Senarai Pengomen Tegar Mac, April, Mei, Jun, dan Julai 2015"

Popular Posts