MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Idea ??

Bismillahir rahmani rahim...
Assalamualaikum w.b.t


Okay, since now saya dah habis praktikal dan belajar, maka saya full-time blogger. Walaupun full-time, saya jarang on netbook ni.
Nak kerja, masih belum sedia. Mostly orang kata kerja je, sedia tu nanti lepas kerja. No, I'm not that kind of person. Saya mesti bersedia segalanya, takut bekerja tak ikhlas.

Nak dijadikan cerita, saya tak nak kerja lagi. Jadi saya cuba mencari kerja-kerja dari rumah atau berniaga secara kecil-kecilan, cuma saya tak ada idea. Nak join jobdirumah, tapi, kemahiran inggeris saya makin merundum lepas habis belajar sebab jarang praktikkan di rumah.

So, selepas godek-godek blog sendiri, ada buat tempahan doodle (masih belum dibuka). Punca tak buka order lagi, doodle masih belum dibaik pulih untuk lebih comel dan teratur, maklumlah, newbie. Jadi, selain dari tempahan doodle, ada idea tak, pembaca sekalian? Hahaha...

Kekeringan idea sebenarnya.. Maybe jual online, dropship (akan difikirkan) tapi selain itu...... huhuhu...

Sebarang cadangan amat saya hargai.. Demi masa depan saya.. Terima kasih pada penyumbang idea.. :D

Comments

Popular Posts