Setia sangat...

Bismillahi rahmani rahim...
Assalamualaikum w.b.t

Hahaha...tajuk gempak kan? Yelah, dah berapa kali kerja kat Setia Alam.. setia sangat... 😂😂

Tiap kali datang, tanam rumput.. Datang tiap kali, rumput tanam.. Sampai kitorang ni dianggap pekerja Indon tau.. sebab apa?

Minda orang Malaysia ni separuh mesti kata kerja bawah matahari yang tanam-tanam ni kerja Indon. Dah takkan semua projek melayu, Indon kena buat? Indon lebih kaya lah macam tu. Lagi banyak pengalaman. Kesian orang Indon ni, datang Malaysia nak kerja senang. Tapi dapat kerja buruh, kau rasa??

Okay, back to topic. Left than 5 days untuk menghabiskan baki praktikal and we were so excited!!!! Minggu depan adalah minggu membuat report dan mencerahkan semula kulit yang dah gelap selepas 3 bulan kerja bawah matahari yang terik.

Alhamdulillah, semoga pengalaman kami diberi pujian dari panel kami nanti.. Okay, esok kerja last untuk hari sabtu, till meet you again..

Wassalam...



You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.