MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Request Resipi / TIps Landskap : Tanya Saya

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....


Saya akan membuka satu slot untuk pembaca bertanya soalan mengenai resipi, landskap, tips-tips berkaitan, idea-idea atau mungkin apa-apa sahaja. Jadi, sekiranya anda (pembaca) tertanya-tanya, check google semua macam leceh atau tak faham. Boleh tanya saya. Saya belum buka akaun ask fm apa tah namanya.

Jadi, melalui slot ini juga saya akan buat review pembaca blog dari surirumah ke pengarah (kalau lah betul pengarah ada baca blog ni.......*sobs*)

Okay tak? Ha, nanti saya akan cari lah masa untuk buat slot tu... Senang untuk kome-kome di luar sana tuu....

Comments

Popular Posts