No more Miss good girl

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....

Source : Google
Greetings to all my readers.

Ececeh.. Perasan macam reader ramai sangat je.. Hak! Ok, topik kali ni mungkin (or for real) yang aku nak cari di setiap penjuru segenap ruang nak buat entry. Huii! Blog dah berhabuk kot, bukannya busy sangat.

Busy lah. Netbook makin slow, nak kumpul duit repair netbook belum kesampaian. Haiyaa.. Ok, hentikan kemengarutan kau ni, muna! Haha...

So, here's the point. Aku akan memulakan karier dalam blog sebagai penulis resipi. Tak kisah lah resipi aku ke apa ke, aku akan kreditkan resepi-resipi terbabit ye! Dah bukan resipi aku, kena lah kredit pada owner terbabit, ye dak?

Maklumlah, aku sekarang berbisnes makanan gak (hahahahaha), tu pasal spirit lebih nak buat resipi dalam blog ni. Tengok popular post pun 'resipi coklat'. Tu je lah popular dalam blog aku ni, nak share gambar tak suka.

Kot sapa follow Instagram aku kan, gambar kucing je banyak. Tak reti la selfie wefie kefie mefie ni.. That's not me. I'm a businesswoman, gamers. That's it. Social is not me.

So, wait na lang. Hihihi.. Maybe at the end of February if I get my netbook charger back.. T_T


You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.