MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Persiapan barangan anak?

Bismillahi rahmani rahim...
Assalamualaikum w.b.t..

Walaupun baru berapa bulan, tapi untuk memastikan barangan lengkap, kena bersedia awal kan? 😂😂 nak-nak baru nak jadi ibu bapa.

Jadi, saya jenis suka banyak tanya untuk semua benda. Nak sempurna kan, tak lah masa berpantang itu takde, ini takde. 😄

26/7/18 - 28/7/18 ni ada baby fair di KTC, Kota Bharu. Time ni lah kita kena cari apa yang ada. Pengalaman jaga baby tu memang dari kecik, cuma pengalaman membeli barangan tu tak ingat apa pun.😂

Yang saya ingat lampin, pampers newborn, barut (tak perlu beli dah sebab barut dari zaman saya masih elok cantik lagi), botol susu, baju newborn, tapi lain langsung tak ingat macam minyak, losyen entah apa yang patut.

Jadi dengan adanya list ni, In Shaa Allah lengkap lah semua kan. Ok, nak list out dulu lah. Tak lah tertinggal apa-apa lagi. 🙆

Comments

Popular Posts