MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Setahun Menghilang ~

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....

Sumber : Google
Masih ingat kah kalian pada ku? Ecececehhhhhh, macam lah orang mencari (HAHAHAHA). Tak rajin nak update blog hanya disebabkan tahun lepas sibuk dengan kerja, 2 tahun lepas pun sama. Malah internet pun bukannya ada.

Tapi saya teringat akan satu hal, berkaitan sedikit penjejasan part-time blogger macam saya apabila seorang guru menghina blog saya, kononnya sampah dan cara bercerita pun sampah. Sis, WHAT'S WRONG WITH YOU? This is personal blog, not informative blog, gossip blog. Get a life la sis.

Apa guna kerja bagus tapi menghina minat dan karier orang? Haih! Jenuh lah manusia begini. OKAY ABAIKAN.

Soon, saya nak update how my life this half 2018. Korbanlah sikit data kan sejak pindah Kelantan, wifi atau broadband takde. Bye!

Comments

Popular Posts