MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Get married or engaged first..

Assalamualaikum...


Selalu muna tengok kat fb, blog hot coupling... okay, even muna dengan si dia dah lama, tapi kami hormat keputusan mama muna untuk biarkan muna habis study dulu.. Lagipun si dia masih kumpul duit...

okay,back to the main topic.. Since ada yang dah hot couple dan si lelaki boleh tanggung si perempuan, teruslah masuk minang.. hantar rombongan, merisik.. Bertunang dulu atau nikah terus.. lagi sweet.. :)

itu lah yang muna harapkan dari si dia, and then he gave me a couple of ring that same to him as sign of our relationship.. muna lupa nak snap picture cincin tu, tapi InSyaa Allah akan update bila dia datang jumpa muna and wualah! Cincin tu diperbuat dari emas putih dan diamond.. sweet jaa...

Okay, lari topik lagi.. haha...sorry... Orang tua-tua selalu pesan, hubungan tu jangan lama sangat, nanti ada yang diambil orang lah, dah tak suka lah, sayang dah tak ada... Kita ni manusia, betul tak? bukan robot yang di set kan untuk terus setia pada seseorang yang bukan muhrim kita, kan?

Muna tak nak cerita lebih sebab muna masih lagi dalam proses untuk mengumpul duit dan capai impian tu.. Tapi sekarang dia dah berubahlah, dah jadi macam ustaz.. :)
Terus menerus muna yang degil dan tak dengar nasihat ni.. haha... kelakar lah, sebab muna ni memang degil orangnya..

okay... tu je nak cerita... hahha....well, bak lagu yang pernah kita dengar,
Jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama.. dia diambil orang..

Comments

Popular Posts