MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Perancangan awal 2014

Bismillah...
Assalamualaikum....

Sempena 2014 nak masuk ni, saya nak buat beberapa perancangan awal di blog ni. Jadi, secara kasarnya, ini adalah perancangan nya...

  1. Sentiasa update info terkini di Malaysia atau dunia.
  2. Menaiktaraf blog menjadi lebih mudah dan selesa.
  3. Mengadakan beberapa aktiviti yang sesuai di blog.
  4. Menyeru followers untuk terus support blog.
  5. Mengumpul wang hasil dari iklan yang di kongsi.
  6. Blogwalking (jika ada kesempatan, memandangkan tahun 2014 hampir mencapai tahun akhir sebagai pelajar)
  7. Update segala perjalanan sebagai seorang pelajar tahun 2 dan tahun 3.
Oh, lagi satu, saya akan menukar panggilan dari muna-saya, memandangkan 'muna' tak memberi sebarang maksud pada nama. Akan ditukar panggilan saya-?? yang mungkin akan ditanya buat semua pembaca dan diharapkan ada respons baik.

Itu saja untuk entry petang ini.. :) terima kasih

Comments

Popular Posts