Salahkan waktu !!

Bismillah...
Assalamualaikum....


Tajuk nak gempak...haha... Sebenarnya cuti ni (ala, cuti 3 hari je pun) tak buat apa.. duk asrama, dalam bilik.. makan magi bila lapar.. malas nak beli makanan.. Duit pun dah tak ada, nak tunggu mama gaji... ermm... lagi 6 hari kot gaji mama...

Duit dalam tabung ada je, tapi ingat nak buat hantaran.. tapi, takkan tak makan pulak.. Tak pasal2 ada orang marah kita tak makan.. Aish, macam mana lah badan tak naik wokk... makan je kerja.. haha..

Boleh beza tau masa sekolah dengan sekarang ni ha.. menaik, bukannya menurun.. aish...susah betul hati lagi2 bila nak beli baju... Muna! kurus lah sikit oi... haha...itulah hati ni duk jerit, tapi perut kata makan... hahaha...

Alasan aih.. Takpe, akan ku betulkan niat.. huhu..


You may also like

No comments:

All content in this website is strictly cannot be copied by anyone. 2010-2016 © munauwaratul.bs.my™. Powered by Blogger.