MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



[Malay] Join & Shout untuk sebuah iPad Mini !!

Bismillah...
Assalamualaikum....


Hampir sebulan saya berkongsi tentang ini dan saya akan memberitahu anda mengapa saya benar-benar ingin berkongsi dengan anda semua ..

Tetapi , sebelum kita pergi lebih jauh. Saya akan memberitahu anda sedikit tentang apa dia Whohaa.com ..


  • Sebuah platform pengiklanan revolusi terkini arena pengiklanan Malaysia oleh pelanggan (ahli WhoHAA ) untuk memahami dan bertindak balas kepada mesej pengiklan. Bajet pemasaran Pengiklan itu diletakkan untuk kegunaan yang lebih berkesan kerana ia hanya boleh dibayar apabila mesej dihantar dan difahami
  • WhoHAA , satu slanga untuk menentukan keseronokan selepas mengalami jangkaan dinanti-nantikan . Program WhoHAA adalah di mana ahli dapat untuk mendapatkan mata WhoHAA untuk menebus untuk produk atau perkhidmatan dengan memahami mesej utama yang penaja . Mengambil bahagian dalam Program WhoHAA adalah percuma , tetapi memerlukan mudah tanda -up. bukti pembelian diperlukan.


Ahli


  • Program WhoHAA membolehkan anda untuk mendapatkan mata ganjaran dengan hanya memahami mesej promosi penaja. Banyak kali, kita terlepas tawaran promosi besar kerana iklan-iklan ini mungkin telah terlepas perhatian kita kerana iklan kelompok , atau kita hanya kehilangan mereka kerana kita telah digunakan untuk melangkau melihat iklan. WhoHAA program tidak seperti mana-mana media lain , di mana kita berkongsi bayaran iklan itu dengan anda. Ia seperti kad kredit caj balik, di mana kad kredit syarikat-syarikat memberikan ganjaran kepada anda kembali untuk menggunakan kad mereka. Cuma, WhoHAA memberi anda ganjaran , dan kita bekerja tangan di tangan dengan pengiklan bagi perkongsian Win -Win -Win .
  • Syarikat-syarikat besar adalah terbuka kepada idea-idea untuk memberi ganjaran anda terus untuk perhatian anda untuk memahami tawaran mereka. Tawaran ini mungkin menarik kepada anda, jika tidak, sekurang-kurangnya, anda sedar khasiat dan dapat berkongsi dengan orang yang anda berfikir akan mendapat faedah daripadanya.
  • Sign-up untuk menjadi ahli (PERCUMA) dan mula mendapatkan mata dengan menemui banyak tawaran promosi / menarik dikemukakan oleh penaja kami. Mata yang dikumpulkan boleh digunakan untuk menebus produk / perkhidmatan. Jadi, selepas memeriksa setiap hari facebook anda, WhoHAA.com . saya perlu menjadi tapak seterusnya untuk melawat.

Pengiklan

"Separuh pengiklanan saya adalah sia-sia , saya tidak tahu yang separuh. " - John Wanamaker .


  • Program WhoHAA adalah satu konsep selepas menyedari bahawa orang ramai yang semakin meningkat imun kepada iklan bombardments . Mereka boleh menonton iklan, tetapi malangnya, mereka tidak melihat mereka. Mereka boleh mendengar iklan radio, tetapi mereka mungkin tidak mendengar mereka. Iklan hari ini oleh sifat mengganggu , mereka sering diberi kepada orang ramai tanpa kebenaran atau persetujuan mereka, dengan itu, menyebabkan keperluan untuk jawatan lebih mahal membeli, atau lebih baik kreatif untuk menarik perhatian program WhoHAA hanya menyelesaikan masalah ini dengan memberi ganjaran kepada pengguna untuk melihat dan memahami menaja mesej iklan. , tambahan pula, WhoHAA membolehkan interaksi serta-merta dengan pengguna.

Bagaimana untuk memenangi iPad mini? ?

Sebaik sahaja anda berdaftar WhoHaa.com , anda mengutip mata anda dan berkongsi pautan referral anda kepada semua rakan-rakan. Dan apabila mereka yang berdaftar di bawah link anda, secara automatik anda menerima 100 mata ! Tetapi tidak begitu pantas , anda perlu berkongsi pautan ini dan membuat anda rakan berdaftar (rujuk rakan) minimum 5 orang untuk menyertai peraduan ini.

Peraduan selama 3 bulan sekali . Semakin rakan anda tentang WhoHaa.com dan mendaftar , lebih peluang anda untuk memenangi mini iPad ini! !

Apa yang anda menunggu Datang dan menyertai kami sekarang untuk mendapatkan ganjaran anda Klik Di sini - . >WhoHaa.com

Comments

Popular Posts