MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Activity for this weekend .. ??

Bismillah...
Assalamualaikum....

source : Google

Ahad ni aktiviti paling seronok rasanya buat saya sebab nak belajar buat dress sendiri... Huaaaa.... :D excited ngkoo.... Lepas terpasang niat nk buat dress sendiri, terus ku usahakan mencari pola dan gambar bawah ni kredit untuk yang berkenaan sebab saya cari dari google dan saya simpan untuk rujukan seterusnya.. :)

source : Google


Dress ni senang je nak buat, cuma rajin atau tidak.. Nak-nak petang tadi cuba cari tuto buat dress/jubah.. Terus direct ke blog Arni Yusnita, dan terus tertarik nak buat dress, kimono kardigan... Even mama tukang jahit, anaknya langsung tak reti menjahit..

Tahu main game, dengar lagu, bagi idea, komen.. Haha... Ahad ni bermulanya kehidupan (ececeh, ayat) sebagai tukang jahit sementara,...huahahaha..... Excited punya pasal, lepas maghrib tadi beriya cari kain dekat tempat mama selalu menjahit...

Banyak rupanya, semuanya polos dan ini sangat menarik... :3 hewhewhew... I guess, warna dark pink akan digunakan nanti... Weeeeee......sepadan dengan beg special untuk raya nanti...hehehe.... Wah..saya dah jadi dewasa lah...

Sebab dah mula berjinak-jinak dengan make-up, gaya sesuai.. Beg paling mahal penah beli ni sekali je, sama dengan mama.. 'Guess' kauu...hahaha....ahhh.... Can't wait for Aidilfitri tapi puasa pun tak bayo lagi ni... teruk2...hahaha....

source : Google

Comments

Popular Posts