MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Kolej RISDA upgrade to ...?

Bismillah...
Assalamualaikum....


Rasa macam dah lama tak update blog pakai netbook... T_T
Maklumlah, dah last semester, a lot of things to do and a lot of memories to be made before I'm graduate... Sedih tau bila dah nak habis belajar.. Start sem 6 ni lah nampak kenaikan Kolej RISDA kepada UCAM (which stand for University College of Agroscience Malaysia... Malaysia ok, not Malacca...huhu, Im proud of it) dari bangunan canselori masih rangka sehinggalah sudah digunakan.. Dari masih bercelaru sehinggalah teratur...Dari hanya menawarkan program sijil dan diploma, kini ijazah...

Really proud of this college.. Even kadang tak puas hati, standard human form lah kan.. Never fully satisfied until we realize we will be leave this precious place soon.. And what the best is, my certificate will wrote by the name of UCAM...! Wow!!! Seronok tau... Masha'Allah, Allah sahaja yang tahu betapa berharganya tempat ni.. Tempat bangun jatuh saya sepanjang 3 tahun mengaji di sini...

Perasan kan saya update pasal UCAM 2 entry sebelum ni... Nahh... ini lah dia...

UCAM
University College of Agroscience Malaysia,
Malacca.

Sebelum ni saya teringin nak panggil seseorang pensyarah with 'Prof' tittle, dan Alhamdulillah... tercapai walaupun dia bukan pensyarah saya.. Prof termuda... He is steady and student-look-like tau... Selalu tertipu dengan pemakaian dia.. Anyway, I'm gonna miss everything in this college...

Dah last sem ni lah baru rapat dengan junior... bhahaha.... Haziq, Sinbeid... ok, tu je ingat.. hahaha... yang lain, biasa-biasa jumpa hai, tak perasan bye... xD sorry naa akak jual nama korang dalam blog akak.. hikhik...

Ok lah, wish me luck for my practical on 25/5 until? hehehe... I'll keep it secret... laalalalalala......... ok see you soon...
xoxo

Comments

Popular Posts