MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



Break~

Bismillah...
Assalamualaikum....

Emmmm... Agak lama jugaklah saya menyepi kan... Hihihi... bukannya orang perasan, or maybe someone noticed... But here's my explanation... Sejak naik semester 6 ni, memang banyak renggangan masa, lagi-lagi jadual kelas.. Emmm... Sangat sikit. So, that's mean banyak masa terluang, right? Nehh... Semester 6 ni kena strugle untuk RP (stand for Business Planning, officially subject for last semester before we go through practical katanya).. Biasalah, buat company, buat produk. Even banyak jugak masa, sapa kata? Apa yang kami risau dari bulan 2 adalah praktikal. Pening kepala nak cari tempat, terima ke tidak. Okay, kalau terima bagus. Tapi ada yang lambat bagi feedback, pihak ni lambat hantar.. So, we a student sangat pening. If tempat-tempat ni lambat bagi feedback, atau pihak ni lambat hantar resume dan TAK diterima? o_O tak ke menung sampai tembus dinding?

So, lepas jumpa pihak itu, call pihak ini, maka saya mungkin konfirm praktikal di tempat itu.... Cuma tunggu feedback sampai kat kolej tu je... nanti balik dari cuti sekejap ni, saya akan konfirmkan... Sekarang rehat kan minda selepas satu sem bertungkus lumus buat RP tu tadi.. Fokus untuk satu paper je nanti... Weeeee~~ This thing, is my dream... Nak habiskan sesi belajar dalam kelas, dan fokus untuk ke praktikal.. After that, within this year I graduate meyhhh... And, InShaa Allah, before its the end of the year (may Allah ease everything), saya bakal mendirikan masjid... Ha?? What?? Seriously??

Itu perancangan sahaja.. Andai Allah izinkan dan permudahkan, berlangsung lah majlis ituuuu.... Hihihiihi.... Boleh kata dream come true but not true yet (Ha? apa tu??) huhuhuhu.... Well, don't be such in a rush.. Kita merancang je dahulu, Allah menentukan segalanya... Okay, stop with that (already blushing ni).. Berbalik pada topik asal, saya akan kurangkan aktiviti di blog buat sementara masih bergelar mahasiswi (which I'll graduate on Oct or Nov). Dah boleh ni kan cari kerja kan? Yep!! Ni duk pulun cari kerja dekat belah Pantai Timur tu... :p

Ok, dah tu je,,, nantilah citer lain yee.... :p

Comments

Popular Posts