MAKLUMAN UPDATE UCAM

Seperti sedia maklum, saya sudah menamatkan pengajian saya di UCAM pada 2015. Jadi untuk sebarang info terkini, boleh layari laman web rasmi :


&



SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ

Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum w.b.t....


Jom kawan blogger join segmen ni. :)
Saya baru nak berjinak semula main blog ni, hahaha!

Nak kira part-time tak juga, sebab saya ni surirumah sepenuh masa. Mencari juga lah idea untuk tambah duit suami dan mana tahu dapat belanja barang keerluan untuk anak yang bakal dilahirkan. Hehehe. Saya minat dalam dunia perniagaan pencuci mulut seperti puding karamel, kek moist coklat (dalam perancangan).
Tambahan, kalau dipermudah rezeki suami, saya jadi akauntan untuk syarikat fotografi dia. Buat masa ni biarlah kami mencari kerja yang ringan sebelum menjadikan bisnes fotografi kami sebagai sebuah karier yang tetap.

Eh? Nak join? Tekan je banner atas tu.. :D
Semoga ada rezeki buat semua peserta.

Comments

ejulz said…
terima kasih sudi join :) dah masuk dalam senarai :)
Muna said…
Yeay! Terima kasih
Fiza Aizzawa said…
Salam, Fiza singgah BW dari segmen yang sama http://ourmemoria.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime.html

Popular Posts